телефон
+7(727) 2-55-83-05
Алматы
Сейфуллин даңғылы, 597
E-mail
аlmaty.daryny@mail.ru
Jeke kabinet
«АЛМАТЫ ДАРЫНЫ»
» » Протокол заседания жюри II этапа республиканских научных соревнований школьников по секциям "Биология", "Химия", "Охрана окружающей среды и здоровья человека".

Протокол заседания жюри II этапа республиканских научных соревнований школьников по секциям "Биология", "Химия", "Охрана окружающей среды и здоровья человека".



7-12-2020, 20:29 / Ақпарат / Байқаулар- Конкурсы

Пікірлеу

  • Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

ГУЛЬЖАН
Гости
7 декабря 2020 22:26
0
Сәлеметсіздерме! Менің қазылар алқасына сұрағым бар. Оқушылардың жұмысын сараптамадан өткізгенде, тыңдаған кезде жұмыстың таза ғылыми жұмыс екеніне көңіл аударылды ма? Біз 2001 жылдан бері мектеп оқушыларын ғылыми жобаларға қатыстырып, далалық-экспедициялық және зертханалық жұмыстарға тікелей қатыстырып келеміз. Оқушыларды 8 сыныптан бастап ғылыми жұмыстың қыр-сырына үйретеміз. 9 сыныптан бастап ғылыми жоба жарыстарына қатыстырамыз. Оқушы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеп үйренеді, зерттеу жұмыстарының әдістерімен танысып, меңгереді. Алған нәтижелерін өздері өңдейді. Нәтижелері ғылыми жетекшілерімен бірге конференция материалдарында, шетелдік, отандық ғылыми басылымдарда жарияланады. Жұмыстары конференцияларда баяндалып апробациядан өтеді. Қаншама оқушыларымыз республикалық, халықралық жарыстарда орын алды. Бүгін де Дарын конференциясына қатысып, шетелдік ғылыми басылымдарда жарияланған жұмыстары бола тұра еңбектері еленбеді. Не үшін деген сұрақ туады. Үш оқушы да Алматы қаласының 152 мектеп гимназиясынан.Екі жылдан бері ғылыми жобамен айналысып,конференцияларға қатысып отырып, ғылыми жарияланымдары бола отырып, орын алмағаны таңдандырады. Мен ғылыми кеңесшісі ретінде қазылар алқасынан сұрағыма жауап алғым келеді.
Динара
Гости
8 декабря 2020 00:04
0
Бугин озим катыстым .Еки окушымнын биреуи гана көнілімнен шыкты.Ережекулова К арманы биохимиямен айналасуы.Онын былтыр жазда мамасы кайтыс болгалы ,конилин осы гылыми жобамен аулап едим...Орын алган балалар менен артык болган жок кой,жане касында устаздары комек берип отырдыгой деп курсинуде...Жане коп окушылар жуп болды...Ол ози жалгыз сондай курдели такырыпты менгеруде болды...Окиништи ,нн болмаса бар катыскан балаларга сол грамотаны бермей...
Dariga
Гости
8 декабря 2020 08:28
0
Сәлеметсіздер ме, мен кеше қатты таңғалдым... Қазылар алқасы бір-екі қызға “бұл ғылыми жоба емес!” ,- деп ұрысып бергенін байқадым. Бұл не сонда? Егер ол ғылыми жоба болмаса, аудандықтан неліктен өткізеді? “Ғылыми жобаларың бірдей” деген сөздер де жиі кездесті. Бірдей жобаларды неге өткізеді? Логика қайда? Және бізге жұмыстарың бірдей деп жала жапты, түсіндіруге уақыт берместен, келесі адамға көшіп кетті. Сұрақты айқайлап қоя ма, адам? Жай айтса да түсінеміз... 
Гульжан
Гости
8 декабря 2020 12:11
0
Dariga,
Сәлеметсіз бе Дариға! Бұл Дарын деген нағыз жемқорлардың орны ма деп ойлаймын. Біз жылда осындай әділетсіздікке тап боламыз. Ғылыми жұмыстарды сараптамадан өткізген кезде оның рефератифті жұмыс па, эксперименталдық жұмыс па анықтауға болады ғой. Олардың талаптары бойынша ғылыми жұмыс нәтижелерінің жарияланымдары болуға тиіс. Жылда  не өздерінің таныстарына береді, не болмаса жоғарыдан тапсырма бойынша орындар алдын ала бөлініп қойылады деп ойлаймын. Біз міне жылда жұмыстың таза ғылыми жоба екенін дәлелдегеннен кейін барып орын беретін. Биылғы өткен конференциясында жюрилер шыдамсыз, дөрекілік көрсетіп, оқушыны бөліп тастап отырды. Бұл дұрыс емес. Министрге жазып, бұл "кеңсені" жапқызу керек. Мектеп оқушыларының ғылыми жобамен айналысуына министрлік тарапынан ақша бөлінбейді. Ата аналар баласы жұмысты орындау үшін өз қалталарынан жолына ақша төлейді. Нәтижесі қанағаттандырарлық болса ғой онда ештеме емес. Ал мына биылғыдай болғаны ақылға сыймайды.
Нуржанар
Гости
8 декабря 2020 16:53
0
Ғылыми жоба өте әділетті өтті, оған өзім куә болдым. Таңертең басталғаннан кешкі 5:30да аяқталғанға дейін, көріп отырдым. Керемет жұмыстарда шикі жұмыстарда болды, әділ-қазы алқалары әділ баға берді,  оқушының  қорғау, эксперимент жүргізу деңгейлеріне байланысты орындарын иеленді.
up